- Change Your Brain: Neuroscientist Dr. Andrew Huberman | Rich Roll Podcast
- SoftBank is reportedly preparing to sell ARM to Nvidia for more than $40 billion – https://www.theverge.com/2020/9/12/21434110/softbank-may-sell-arm-to-nvidia
- Saga TikTok dobiega końca. Chińską appkę kupuje w USA Oracle. Z tym, że nie appkę, tylko same dane. I nie tyle kupuje, co będzie trzymać dane na serwerach w USA. Algorytm zostaje w Chinach. https://www.wsj.com/articles/microsoft-drops-out-of-bidding-for-tiktoks-u-s-operations-11600039821
- Niezbędne porady dla startupów od Y Combinator https://www.ycombinator.com/library/4D-yc-s-essential-startup-advice
- Bardzo ładnie opisane kim jest Devops – What is DevOps? | Introduction To DevOps | Devops For Beginners | DevOps Tutorial | Simplilearn
- Jak byście chcieli spać w domu z Bajer w Bel-Air to stoi właśnie na Airbnb po $35 – https://www.entrepreneur.com/article/356218
- Nowy Nissan Z – https://jalopnik.com/the-new-nissan-z-proto-is-pretty-much-exactly-what-i-wa-1845069133
- Prezes Dropbox, Drew Houston, mówi, że pandemia zmusiła firmę do przewartościowania znaczenia pracy – https://techcrunch.com/2020/09/15/dropbox-ceo-drew-houston-says-the-pandemic-forced-the-company-to-reevaluate-the-product-roadmap/
- The Annual CMO Spend Survey Research – Gartner – https://drive.google.com/file/d/1ksnxhos5OWDi2bvSCFLVh8cBon2eyZN1/view?usp=sharing
- VC i inkubatory – https://news.crunchbase.com/news/these-were-the-biggest-winners-in-snowflakes-record-busting-ipo/
- https://nikopartners.com/china-gamers-report/ z którego dowiemy się, że (najciekawsze IMHO):
- W Chinach jest około 720 milionów graczy
- 48% graczy w Chinach to kobiety.
- Gracze w Chinach spędzają więcej czasu na graniu w gry niż na jakiejkolwiek innej badanej aktywności.
- Ponad 18% spędza na grach ponad 30 godzin tygodniowo.
- Gracze spędzają znacznie więcej czasu na rozrywce online niż offline. Na przykład 45,2% chodzi do kina, ale 91,8% ogląda filmy online. 68,9% wychodzi na zakupy, a 86,8% robi zakupy w Internecie.
- Istnieją ogromne różnice kulturowe i behawioralne w poszczególnych miastach.
- Zachowania graczy i wydatki są bardzo zróżnicowane na różnych poziomach miasta.
- Firmy zajmujące się grami muszą pozyskiwać użytkowników w mniejszych miastach: 76% graczy w Chinach mieszka w miastach poziomu 3–5, co stanowi 70% przychodów z gier.
- 30% przychodów pochodzi z poziomów 1 i 2, największych chińskich miast.
- Tonal, start-up z treningiem siłowym oparty na sztucznej inteligencji, zbiera 110 milionów dolarów w ramach boomu na domowe ćwiczenia – https://venturebeat.com/2020/09/17/ai-powered-weight-training-startup-tonal-raises-110-million-amid-home-workout-boom/
- Kupowanie siebie z powrotem By Emily Ratajkowski – https://www.thecut.com/article/emily-ratajkowski-owning-my-image-essay.html
- Projektowanie bardziej udanego jutra – https://www.themanufacturer.com/articles/kirkstall-precision-engineering-a-more-successful-tomorrow/
- SEMrush przejął 100 proc. udziałów w polskim startupie Prowly. Na początku 2016 roku 4,5 mln zł zainwestował w firmę fundusz Internet Ventures oraz nasz łódzki Bluerank. – https://businessinsider.com.pl/firmy/takiego-exitu-dawno-nie-bylo-semrush-przejmuje-prowly/5zderp2
Subscribe
0 komentarzy